عدالت آفرینان

تامین و تهیه انواع سند اجاره ای، وثیقه و ضمانت برای دادگاه، دادسرا، تعزیرات حکومتی تلفن: 09127026188 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7

عدالت آفرینان

تامین و تهیه انواع سند اجاره ای، وثیقه و ضمانت برای دادگاه، دادسرا، تعزیرات حکومتی تلفن: 09127026188 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7

ارائه ضامن معتبر با فیش حقوقی به دادگاه و دادسرا جهت آزادی زندانی

ضامن با فیش حقوقی از کجا پیدا کنم؟

اگر به دنبال ضامن زندانی هستید عدالت آفرینان با ارائه ضامن های معتبر قابل ارائه به تمامی دادگاه ها و مراجع قضایی، زندان ها و ندامتگاه ها در خدمت شماست تا در کمترین زمان و به صورت کاملا فوری این کار را برای شما انجام دهد. شما با ضامن دادگاه می توانید ضمانت متهم یا زندانی خود را بکنید و بتوانید وی را آزاد یا مرخص کند. البته این امر در زمانی انجام می گردد که متهم شرایط آزادی با ضامن را داشته باشد و بتواند ضامنی را برای این موضوع به دادگاه فرا بخواند.

  

خدمات ما

  • انجام امور مربوط به کفالت زندانی با فیش حقوقی اجاره ای
  • اجاره فیش حقوقی برای آزادی زندانی
  • اجاره فیش حقوقی برای دادگاه زندانی
  • فیش حقوقی اجاره برای ضمانت زندانی
  • فیش حقوقی برای آزادی زندانی
  • فیش گذار برای دادگاه
  • اجاره فیش حقوقی برای ضمانت آزادی زندانی
  • نمونه قرارداد فیش حقوقی برای دادگاه

ضمانت زندانی به چه صورت انجام می گیرد؟

ضمانت زندانی بسته به سنگین بودن و سبک بودن جرم متفاوت است. گاهی با یک فیش حقوقی و گاهی با سند ملک یا جواز کسب می توان مجرم را آزاد کرد. در این صورت، اگر مجرم به موقع باز نگردد از حقوق طرف مبلغی کسر می گردد و یا از کسی که جواز کسب داده مبلغی گرفته می شود. اما گزینه های متعددی برای ضمانت زندانی وجود دارد.

این نکته را در نظر داشته باشید که قاضی هر تضمینی را قبول نمی کند. این سند اجاره ای تضمین زندانی باید با ارزشی که قاضی نسبت به پرونده متهم تعیین می کند همخوانی داشته باشد. هر شخصی که تضمین زندانی را بر عهده می گیرد، بار سنگینی را به دوش می کشد.

ارائه ضمانت زندانی به دادگاه طی دو مرحله صورت می گیرد. در گام اول، قاضی اجازه آزادی زندانی با تضمین را تایید می کند. در گام بعدی، زندانی باید اگر پل نقد را به عنوان تضمین قرار می دهد آن را به حساب دادگاه واریز کند، اگر سند اجاره ای برای تضمین زندانی ارائه می گردد باید بر اساس پرونده باشد.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ضمانت زندانی می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی عدالت آفرینان تماس حاصل فرمایید.

اگر به دنبال آزاد سازی متهم یا زندانی توسط ارائه ضامن معتبر با فیش حقوقی هستید می توانید به عدالت آفرینان مراجعه کنید ما این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسید.

منبع: عدالت آفرینان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد