عدالت آفرینان

تامین و تهیه انواع سند اجاره ای، وثیقه و ضمانت برای دادگاه، دادسرا، تعزیرات حکومتی تلفن: 09127026188 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7

عدالت آفرینان

تامین و تهیه انواع سند اجاره ای، وثیقه و ضمانت برای دادگاه، دادسرا، تعزیرات حکومتی تلفن: 09127026188 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7

چگونه یک سند اجاره ای برای دادسرا جهت آزادی زندانی تهیه کنیم؟

یکی از راه ها و روش های قانونی برای آزادی موقت زندانی سند اجاره ای است. اگر به دنبال سند اجاره ای برای آزادی زندانی خود هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا شما را از نوع سند و قیمت سند اجاره ای مطلع کنیم.

  سند اجاره ای چیست؟

سند اجاره ای چیست؟ سند همان برگه مالکیت یک ملک است. که به صورت منقول و غیر منقول در دسترس است. برخی افراد سند خود را برای موارد مختلف اجاره می دهند. اینگونه هم خود صاحب سند سودی دریافت می کند و هم شخصی که سند را اجاره گرفته و باید طبق توافق مبلغی را به صاحب سند پرداخت کند. اینکه امر اجاره سند می تواند برای چه مواردی استفاده شود، بستگی به شرایط دارد به عنوان مثال ممکن است برای عناوین زیر کاربرد داشته باشد.   برای تضمین زندانی تا به صورت موقت آزاد شود:

  1. جهت اخذ مرخصی کوتاه مدت برای زندانی
  2. سند اجاره ای برای تسهیلات بانکی مانند وام
  3. سند برای گرو گذاشتن در گمرک
  4. و ارائه سند برای افراد ممنوع الخروج و…

در تمامی موارد مذکور اگر شخص خود دارای سند نباشد، ناچار است که پیگیر اجاره سند باشد. تا بتواند مسئله خود را حل کند.

قیمت سند اجاره ای

  • قیمت سند اجاره ای یکی از موضوعات مهم در خصوص قرار تأمین کیفری و تأمین سند اجاره ای  برای آزادی زندانی و متهم می باشد.
  •  زمانی که متهم در دادسرا حاضر می شود مقام قضایی بعد از تفهیم اتهام به وی، برای اینکه در مواقع ضروری در مرجع قضایی حاضر شود از وی ضمانت  أخذ می نماید.
  • قرار وثیقه یکی از قرارهای تامین کیفری سنگین در قانون آیین دادرسی کیفری است که در مورد جرایمی صادر می شود که خسارت به شاکی وارد شده است.
  • خانواده متهم برای تهیه سند اجاره ای به اشخاصی مراجعه می کنند که هیچ گونه تخصصص حقوقی ندارند و در بیشتر مواقع در دام افراد کلاهبردار گرفتار می شوند و پول خود را از دست می دهند.
  • بهترین راه حل برای تأمین سند اجاره ای برای آزادی متهم و زندانی مراجعه به وکلای دادگستری و دفاتر حقوقی است.

اجاره سند برای مرخصی زندانی

انواع سند برای وثیقه زندانی در استان های تهران و البرز با مبالغ سنگین و سبک، حتی برای پرداخت رد مال و جزای نقدی از طریق عدالت آفرینان امکان پذیر است.

موسسه حقوقی عدلت آفرینان در ارائه خدمات حقوقی در تلاش است تا در کوتاه ترین زمان ممکن معتبرترین سند را برای شما تامین کند.

هر زندانی و متهمی خواه عمدی و غیر عمدی بر اساس مدت زمان محکومیت می تواند مرخصی موقت داشته باشد. برای این امر نیاز به یک سند برای گرو گذاشتن تا برگشت زندانی یا متهم می باشد.

شما می توانید از طریق موسسه عدالت آفرینان برای اجاره سند برای آزادی زندانی و ارائه آن به دادگاه اقدام کنید.

یکی از  وکلای دادگستری و دفاتر حقوقی موسسه عدالت آفرینان می باشد که تجربه و سابقه کافی در امر اجاره سند برای وثیقه زندانی را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی عدالت آفرینان مراجعه کنید.

منبع: عدالت آفرینان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد